Foarfeca gard viu pe benzina STIHL HS 45

1,499 lei

Foarfeca gard viu pe benzina STIHL HS 45

Cere mai multe detalii despre produs

Punere în funcțiune

Drept de retur în 14 zile

Livrabil în maxim 5 zile lucrătoare

Foarfeca gard viu pe benzina STIHL HS 45 ofera gardurilot vii din gradina ta o toaletarea asa cum merita.

Motorul puternic si stabil pe benzina de 27 cm3, lama de 45 cm si manerele  solide si strategic amplasate iti pun in maini tot controlul si puterea de care ai nevoie pentru a-ti face ordine in curte.

Lamele sunt ascutite pe ambele parti, astfel incat eficienta si acuratetea sunt duble, iar treaba se termina repede si curat.

 

Greutate4 kg
Putere kW/CP

Capacitate cilindrica cm3

Greutate kg

Nivel zgomot dB(A)

Lungime de taiere cm

Distanta intre dinti

Volum rezervor l

Viteza la putere maxima Um

Conținut pachet

In urma efectuarii comenzii catre Bimforest, vei primi un colet ce include urmatoarele:

  • 1 buc Foarfeca gard viu STIHL HS 45
  • 1 buc Carte tehnica in limba romana
  • 1 buc Trusa specifica modelului ales de tine, care poate include una sau mai multe dintre acestea, in functie de model: cheie tubulara, cheie inbus, surubelnita mica

Echipare

Aprindere electronică

Instalaţia de aprindere electronică total capsulată garantează o pornire sigură şi o funcţionare fără perturbări a motorului. Acest lucru conduce la o îmbunătăţire a arderii combustibilului şi la emisii de gaze de evacuare reduse.

Cârlig de agăţare integrat în mâner

Inel de prindere integrat în carcasă pentru fixarea de perete. Maşina poate fi păstrată astfel în condiţii de siguranţă şi cu economie de spaţiu.

Pompă manuală de combustibil

Pompa de combustibil manuală transportă combustibil în carburator printr-o simplă apăsare a degetului mare. Astfel se reduce numărul de curse de demaraj după o pauză de funcţionare mai îndelungată a maşinii.

Sistem anti-vibraţii

Tamponul de cauciuc, respectiv arcurile de oţel reduc la minimum vibraţiile transmise mânerelor, permiţând astfel o muncă fără efort.

STIHL ElastoStart

Ca urmare a presiunii de compresiune la pornirea motoarelor în doi timpi se generează forţe de şoc, ce solicită muşchii şi articulaţiile. ElastoStart reduce acest lucru în mod sesizabil. Un element de amortizare special aflat în mânerul de pornire se dilată în funcţie de forţa de tracţiune, determinând astfel un proces de pornire uniform, fără vârfuri de forţe de şoc.